Tavelvägg

Kan spendera timmar till att skrota runt på nätet och leta inspiration om jag känner att jag har tid. Jätteroligt att scrolla runt där den ena länken ger den andra osv, ibland landar man i en återvändsgränd och får välja en ny spontanlänk att utgå ifrån. Trevlig avkoppling...

Nu till den här inspirationen: En tavelvägg. Det tycker jag är finurligt och skulle gäran försöka göra en med alla barn och syskonbarn t ex. Då hade jag tänkt mig en vägg som i ytterkanten blir rak och fin, men ser här att så behöver det inte alls vara för att bli fint. Detta blev extra fint med 'extragrejorna' som  t extavlan med 'Amor...'



Bilden lånad hos Tre Rum, länken finns här intill under 'Länkar'

Kommenterat av andra...
Postat av: Bippa

Vet du mer? Gubben kom hem och hade sett en vägg med inramade gamla böcker! Han tyckte det var himla läckert :-) Jag såg det själv för ett tag sedan och det var lite mysigt faktiskt, du vet sånt här som en gammal Starlet. Eller en Kitty-bok kanske? Jag ska riva omkring lite i förrådet och se vad jag kan hitta? Det får nog bli ngt sånt här på väggarna så småningom:-)

Svar: Oj, här har jag visst inte loggat in på himla länge som det ser ut :-) Det låter iaf häftigt med en gammel-bok-vägg. Jag väntar med spänning Bippa :-)
Husprojekten Husprojekten

2012-11-21 @ 17:35:15

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0